Nabízené metody

FIE

Feuersteinova metoda instrumentálního obohacování (FIE) je zaměřena na rozvoj umění učit se. Umožňuje zjišťovat a rozvíjet učební potenciál jedince. Feuersteinova metoda instrumentálního obohacování spolu s LPAD představuje nejpropracovanější systém pro rozvoj dovedností myslet a učit se.

Metoda je vhodná pro děti předškolního věku, školáky, studenty i dospělé.

LPAD

Dynamická diagnostika učebního potenciálu.

LPAD je zaměřená na zjišťování a rozvíjení učebního potenciálu jedince. Metoda je založena na stimulaci kognitivního rozvoje, který umožní dítěti školní, sociální a osobnostní růst. 

Cílem je identifikovat účinné výukové postupy a formy, které vedou ke změně kognitivních funkcí.

Metoda je vhodná pro žáky i studenty. 

ACFS

Dynamická diagnostika kognitivních funkcí určená dětem od 3 do 6 let.

Metoda mapuje úroveň a možnosti rozvoje základních kognitivních operací (kategorizace, serialita, sluchová a zraková paměť, plánování, přejímání perspektivy), jejichž přiměřená úroveň je nutná pro zvládnutí trivia po zahájení školní docházky.

NVS

Neuro-vývojová stimulace je ucelený program k inhibici primárních reflexů. Testy i cviky vychází z psychomotorického vývoje dítěte.

Metoda je vhodná pro děti od 5 do 10 let.

GRUNNLAGET

Norská vzdělávací metoda Grunnlaget učí děti předškolního věku pojmenovat základní vlastnosti věcí, třídit, rozvíjet abstraktní myšlení. Podporuje tím jejich schopnost učit se. 

PAMIS

Kognitivní stimulace paměti a pozornosti prostřednictvím intervenčního programu PAMIS

Určen k individuální i skupinové práci s klientem od 10 let věku

Hezky se na Vás usmějeme

Naše nejpropracovanější služba, která je pro vás navíc zdarma :-)